Vježbanje u trudnoći

Vježbanje u trudnoći je važno ne samo tokom trudnoće nego i poslije nje. Žene koje su imale vaginalni porođaj započinju sa vježbanjem ranije od onih koje su porođene carskim rezom. Neke žene su sposobne za vježbanje svega nekoliko dana poslije porođaja, dok nekima za početak vježbanja treba čitavih šest nedelja odmora.

U početku je hodanje najbolji način vježbanja. Hodanje je dobar način za istezanje mišića na nogama, udisanje svježeg vazduha i za postepen početak sa rutinskim vježbama.

Jedan od najboljih načina da se što prije oporavite od porođaja je da u prvim nedeljama poslije porođaja prihvatite svaku moguću pomoć koja Vam se nudi. Ako Vam se pruži prilika obavezno prihvatite pomoć u obavljanju kućanskih poslova i spremanju obroka. Neposredno poslije porođaja trebate izbjegavati kućne poslove i koristite svaku moguću priliku za san kad spava i vaša beba.

Vježbanje u trudnoći
Doktor Boris Škarica

Nevjerovatna izliječenja i izjave pacijenata pogeldati ovdje.

Copyright © 2020 Dr Boris i Bojana Škarica. Sva prava zadržana.

Nijedan dio ove publikacije ne smije se reprodukovati, prenositi, prepisivati, pohraniti u kakvom pretražnom sistemu. Ne smije se prevoditi na bilo koji jezik, u bilo kojem obliku ili na bilo koji način, bez pismene dozvole